Jei norite pagerinti vaizdą ir gauti daugiau filtrų, teksto perdangos galimybių, ekspozicijos, spalvų ir pan. parinkčių, rekomenduojame naudoti internetinės kameros tvarkymo programinę įrangą. Naudodamiesi tokia programine įranga, savo pokalbių programoje turėsite virtualią internetinę kamerą, kuri naudojant pokalbių programą suteiks galimybę realiuoju laiku naudotis visomis valdymo programinės įrangos funkcijomis. Rinkoje yra daug tokios programinės įrangos pardavėjų, tačiau čia yra keletas mūsų pačių mėgstamiausių:
Internetinės kameros problemų šalinimas.
Jei visiškai nėra vaizdo, patikrinkite šiuos dalykus:
1
Kai kuriais atvejais jūsų „Win10“ yra nustatyta blokuoti vaizdo kameras dėl pasirinktos privatumo apsaugos.
Eikite į „Win10“ sąranką ir atsidarykite kameros dėklą ir jame panaikinkite privatumo blokavimą.
2
Patikrinkite, ar jūsų interneto naršyklėje nėra sukonfigūruota interneto kamerų ar mikrofonų apsauga.
Eikite į naršyklės nustatymus ir pasirinkite leisti internetinę kamerą/ mikrofoną.
3
Antivirusinė programa gali blokuoti prieigą prie jūsų internetinės kameros.
Antivirusinės programos nustatymuose išjunkite internetinės kameros blokavimą.
4
Patikrinkite, ar privatumo dangtelis (jei toks yra jūsų modelyje) yra užstumtas prieš objektyvą, taip pat gali būti jungtas privatumo jungiklis.
Nustumkite privatumo dangtelį į šoną arba išjunkite privatumo režimą.
5
Išbandykite internetinę kamerą kitame asmeniniame kompiuteryje, kad galėtumėte atskirti, ar tai yra vietinės sąrankos problema jūsų kompiuteryje, ar yra aparatūros gedimas.
Jei internetinė kamera gerai veikia kitame kompiuteryje, problemą turite rasti savo kompiuteryje.
Jei internetinė kamera visiškai neveikia ir kitame kompiuteryje, kreipkitės pagalbos į vietinį pardavėją.
6
Visada galite rašyti į „Sandberg“ klientų aptarnavimo skyrių ir ten gauti daugiau pagalbos: